• Acasa
  • FORMARE CONTINUĂ
    • Cursuri AVIZATE
    • Cursuri ACREDITATE
    • Echivalare CPT
    • PROF
    • CRED
  • Biblioteca
    • Achiziții carte
    • Descarcari
    • Legaturi utile
  • Despre noi
    • Echipa
    • Contact
  • Informații de interes public
    • Hotărâri
  • Editura "Gheorghe Magas"
    • Paper

PROGRAME AVIZATE [BLENDED LEARNING]

I. Programe de formare conform Adresei M.E. Nr. 450/DGMRURS/12.09.2022 [12 programe] ▪ Stagiu de formare pentru cadrele didactice debutante ▪ Bazele matematicii în vederea pregătirii examenelor de definitivat, titularizare, grade didactice ▪ Didactica disciplinei chimie/fizică – stagiu de formare pentru profesorii debutanți/suplinitori ▪ Abilitarea curriculară a cadrelor didactice debutante din învățământul primar pentru clasa pregătitoare ▪ Start pentru definitivat ▪ Abordare curriculară din perspectiva programei pentru titularizare în învățământ ▪ Tehnici și procedee de specializare a profesorilor metodiști ▪ Utilizarea și gestionarea platformelor educaționale ▪ Folosirea IT – ului în procesul de evaluare ▪ Realizarea materialelor suport folosind programe specifice ▪ Planificarea online a activității didactice ▪ Educator-Puericultor
II. Programe de formare în baza analizei de nevoi de la nivelul învățământului preuniversitar din județul Caraș-Severin [35 programe] ▪ De la joc la învățare, cum să dezvoltăm gândirea ▪ Utilizarea eficientă a instrumentelor digitale pentru crearea de mijloace didactice creative specifice învățământului preșcolar ▪ Inițiere în utilizarea suitei Microsoft Office, programul Word (procesare text) ▪ Inițiere în utilizarea suitei Microsoft Office, programul Excel (tabele) ▪ Scrierea și planificarea proiectelor Erasmus+ ▪ Tratarea diferențiată a elevilor – responsabilitatea unei școli moderne ▪ Educația centrată pe elev ▪ Strategii de prevenire a abandonului școlar ▪ Managementul conflictelor în organizația școlară ▪ Sănătatea și mediul ▪ Metode calitative de cercetare a publicului bibliotecii școlare: Focus-grupul ▪ Metode cantitative de cercetare în investigarea publicului școlar: Interviul ▪ Școli în mișcare ▪ NTC-learning system ▪ Managementul conflictului în procesul instructiv-educativ ▪ Educație pentru sănătate în învățământul primar și preșcolar ▪ Inteligența emoțională a copilului ▪ Dezvoltarea abilităţilor de viață la copii și tineri ▪ Competențe sociale dezvoltate prin metode și tehnici moderne de predare-învățare ▪ Realizarea publicațiilor educaționale cu ISBN și ISSN, tipărite și în format electronic ▪ Importanța educației nonformale în dezvoltarea personală şi profesională a elevilor ▪ Școală incluzivă, comunitate incluzivă ▪ Moștenirea culturală și provocările impuse de schimbările climatice ▪ Educația părinților – „Pași în meseria de părinte” ▪ Jocul – fundament al învățării ▪ Educația privind cariera în învățământul primar ▪ Medierea în educație ▪ Riscul de abandon școlar-abordare integrată ▪ Managementul comunicării în relația școală-familie ▪ Instrumente utile în inspecția școlară ▪ Start în aventura cunoașterii universului ▪ Managementul formării continue în învățământul preuniversitar ▪ Educație relativă la mediu ▪ Organizarea și furnizarea educației nonformale în sistem outdoor ▪ Educație pentru mediu și schimbări climatice
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Acasa
  • FORMARE CONTINUĂ
    • Cursuri AVIZATE
    • Cursuri ACREDITATE
    • Echivalare CPT
    • PROF
    • CRED
  • Biblioteca
    • Achiziții carte
    • Descarcari
    • Legaturi utile
  • Despre noi
    • Echipa
    • Contact
  • Informații de interes public
    • Hotărâri
  • Editura "Gheorghe Magas"
    • Paper