|
Apel
Apelului de selecție pentru înscrierea cadrelor didactice din învățământul preuniversitar, precum și a reprezentanților unor organizații non-guvernamentale active în domeniul educației din județul Caraș-Severin, în vederea participării la Atelierele CRED intitulate ”Resursele CRED: educație deschisă, în clasă și acasă”
|
|
InformareRidicarea ATESTATELOR de la sediu CCD CS
|
|
InformareApel de selecție, în cadrul proiectului CRED, pentru personalul didactic de predare din învățământul primar şi gimnazial, cu grad didactic II și certificat de formator
Selectie “CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II – învăţământ gimnazial”
Referitor: Selecție cadre didactice din învățământul gimnazial, în vederea participării la programul de formare profesională continuă “CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II – învăţământ gimnazial”, acreditat de Casa Corpului Didactic Timiș în cadrul Proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi - CRED”, pentru următoarele discipline: Ø LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ Ø LIMBA ENGLEZĂ Ø LIMBA FRANCEZĂ Ø MATEMATICĂ Ø FIZICĂ Ø CHIMIE Ø BIOLOGIE Ø ISTORIE Ø GEOGRAFIE Ø RELIGIE ORTODOXĂ Ø INFORMATICĂ ŞI TIC Ø EDUCAȚIE MUZICALĂ Ø EDUCAȚIE FIZICĂ ŞI SPORT Ø CONSILIERE ȘI DEZVOLTARE PERSONALĂ Ministerul Educaţiei, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, cu Casele Corpului Didactic din judeţele Botoşani, Braşov, Buzău, Cluj, Olt, Teleorman, Timiş şi din Municipiul Bucureşti, respectiv Inspectoratele Şcolare Judeţene Iaşi, Bihor şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, implementează în perioada 15.11.2017-14.07.2023 Proiectul “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi - CRED”, cod SMIS 2014+:118327, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6: Educaţie şi competenţe, Prioritatea de investiţii 10.i Reducerea şi prevenirea abandonului şcolar timpuriu şi promovarea accesului egal la învăţământul preşcolar, primar şi secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învăţare formale, nonformale şi informale pentru reintegrarea în educaţie şi formare. În cadrul Proiectului CRED, Casa Corpului Didactic Timiş, în calitate de partener pentru Regiunea VEST, a acreditat programul de formare continuă: “CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II – învăţământ gimnazial”, având o durată de 120 ore, fiind organizat în format blended-learning și având alocate 30 credite profesionale transferabile. Activitatea de selecţie a grupului ţintă este permanentă, în conformitate cu prevederile Metodologiei de selecţie, iar formarea cadrelor didactice din învăţământul gimnazial va continua cu o nouă serie, seria 13, în perioada 27 ianuarie - 7 aprilie 2023. Înscrierea cadrelor didactice din învățământul gimnazial, pentru seria 13, se va realiza în concordanță cu criteriile prevăzute în anexa 2 și se poate realiza în 2 moduri: 1. Metoda indirectă de înscriere prin validarea la nivelul comisiilor metodice din școală - comisiile metodice din cadrul fiecărei unităţi de învăţământ selectează şi propun cadrele didactice pentru formare, în concordanţă cu criteriile de selecţie din Anexa 2 la prezentul apel de selecție. Validarea propunerilor comisiilor metodice se realizează de către directorul unităţii de învăţământ prin adresă de validare. 2. Metoda de înscriere directă prin accesarea formularului on-line dedicat - cadrele didactice se vor înscrie individual la formare prin accesarea link- ului către formular: https://forms.gle/iZBEnSJpA2Ko1xbp8 Cadrele didactice care au fost incluse la activitățile de formare în seriile anterioare și care au abandonat formarea din diverse motive (având cel puțin o prezență la formare), nu mai pot fi incluse la formare în seriile curente sau în seriile viitoare, deci nu mai pot face obiectul unei noi selecții. Cadrele didactice selectate în grupul țintă şi care participă la formare sunt eligibile să primească o subvenţie, în cuantum de 600 lei. Dosarul pentru acordarea subvențiilor se va întocmi, după evaluarea finală, doar pentru cursanții care îndeplinesc criteriile de prezență 100% la formare și de promovare a programului de formare. DOSARUL DE ÎNSCRIERE conține, în ordine, următoarele documente: - Anexele 1, 3, 5 și 8 în format original (cererea de înscriere, formularul de înregistrare a grupului țintă, acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal și declarația privind finalizarea programului de formare), datate în perioada 13 – 20 ianuarie 2023. Vă rugăm să aveţi în vedere tipărirea integrală a documentului, cu antetul şi subsolul proiectului complet. Tipărirea incompletă a antetului sau subsolului aferent proiectului conduce la invalidarea documentului şi refacerea lui. - copia cărții de identitate – din care să rezulte domiciliul stabil al candidatului şi reşedinţa, după caz - copia certificatului de naștere - copia certificatului de căsătorie (dacă numele de pe cartea de identitate este diferit de numele înscris pe actele de studii) - copie de pe actele de studii, fără suplimentul la diplomă, cate atestă specializarea necesară şi angajarea pe post în învățământul preuniversitar pentru disciplina predată în anul școlar 2022/2023 (diplomă de licență / diplomă de licență + diplomă de master / diplomă de licență + diplomă de master + doctorat, după caz) în vederea înregistrării corecte a ISCED. - adeverință eliberată de unitatea de învățământ din care să rezulte: funcția didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut, funcție de conducere – format original Toate formularele vor fi completate cu majuscule și diacritice. Pentru completarea secțiunii A a anexei 8 privind formularul de înregistrare a grupului țintă vă rugăm să aveți în vedere faptul că rubricile: Data intrării în operațiune, respectiv Unitate teritorial administrativă NU SE COMPLETEAZĂ. Toate documentele depuse în copie vor purta mențiunea ”conform cu originalul”, precum și semnătura directorului și ștampila unității de învățământ în care cadrul didactic își desfășoară activitatea de bază. Informații suplimentare privind dosarul de înregistrare în grupul țintă al proiectului se pot obține de la expertul local grup țintă STAN Simona Liliana, telefon mobil 0744 769 767. |
|
Apel selectie “Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER – CRED. Formare nivel 2”
Referitor: Selecţia cadrelor didactice care ocupă, prin concurs, funcții de conducere în unități de învățământ de stat, inclusiv special, din județul Caraș – Severin, care școlarizează elevi pe nivel primar și / sau gimnazial, în vederea participării la programul de formare profesională continuă “Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER – CRED. Formare nivel 2”, programul fiind acreditat de Casa Corpului Didactic Timiş în cadrul Proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi - CRED” În cadrul Proiectului CRED, Casa Corpului Didactic Timiş, în calitate de partener pentru Regiunea VEST, a acreditat programul de formare profesională continuă “ Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER – CRED. Formare nivel 2” cu durata de 50 ore, blended-learning, acreditat prin O.M.E. nr. 3673/02.05.2022, având alocate 12 credite profesionale transferabile. Activităţile de formare vor fi realizate în format online, 25 ore online sincron şi 25 ore online asincron, respectând prevederile O.M.E. nr. 4224/06.07.2022. Programul de formare ”Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER – CRED. Formare nivel 2” are ca obiectiv principal dezvoltarea competențelor managerilor școlari de a realiza coordonarea eficientă a implementării curriculumului național (învățământ primar și gimnazial) la nivelul unității de învățământ. Activitatea de selecție a grupului țintă se va derula în conformitate cu prevederile Metodologiei de selecție și cu criteriile de selecție prevăzute în Anexa 2 a acestei adrese, iar formarea cadrelor didactice va continua cu o nouă serie, seria 3, care se va derula în perioada 27 ianuarie – 7 aprilie 2023. Înscrierea cadrelor didactice eligibile, conform criteriilor prevăzute în Anexa 2, se poate realiza optându-se pentru una dintre cele două variante: 1. Înscrierea la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Caraș – Severin.
Selecția curentă a grupului țintă, vizează cadrele didactice care au promovat concursurile organizate conform OME nr. 4597/2021 și OME nr. 5454/2022, pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat. Dacă numărul de solicitanți care doresc să urmeze cursul depășește numărul de locuri alocat, se vor întocmi liste suplimentare. DOSARUL DE ÎNSCRIERE conține, în ordine, următoarele documente: - Anexele 1, 3, 5 și 8 în format original (cererea de înscriere, formularul de înregistrare a grupului ţintă, acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal și declarația privind finalizarea programului de formare) atașate prezentului e-mail, datate în perioada 13 -20 ianuarie 2023. Vă rugăm să aveţi în vedere tipărirea integrală a documentului, cu antetul şi susbolul proiectului complet. Tipărirea incompletă a antetului sau subsolului aferent proiectului conduce la invalidarea documentului şi refacerea lui. - copia cărții de identitate – din care să rezulte domiciliul stabil al candidatului şi reşedinţa, după caz (copie, conformată cu originalul) - copia certificatului de naștere (copie, conformată cu originalul) - copia certificatului de căsătorie (dacă numele de pe cartea de identitate este diferit de numele înscris pe actele de studii; (copie, conformată cu originalul) - copie de pe actele de studii, fără suplimentul la diplomă, cate atestă specializarea necesară şi angajarea pe post în învăţământul preuniversitar pentru disciplina predată în anul şcolar 2022/2023 (diplomă de licenţă / diplomă de licenţă + diplomă de master / diplomă de licenţă + diplomă de master + doctorat, după caz) în vederea înregistrării corecte a ISCED. (copie, conformată cu originalul) - copia deciziei de numire în funcția de director / director adjunct ca urmare a promovării concursului organizat conform OME nr. 4597/2021 sau a celui organizat conform OME nr. 5454/2022, pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat. (copie, conformată cu originalul) - adeverință eliberată de unitatea de învățământ pe macheta din pachetul de formulare ale proiectului – (format original) Toate formularele vor fi completate cu majuscule și diacritice. Pentru completarea secțiunii A a anexei 8 privind formularul de înregistrare a grupului țintă vă rugăm să aveți în vedere faptul că rubricile: Data intrării în operațiune, respectiv Unitate teritorial administrativă NU SE COMPLETEAZĂ. Toate documentele solicitate a fi depuse în copie vor purta mențiunea ”conform cu originalul”, semnătura directorului care va semna documentele directorului adjunct (sau a directorului adjunct care va semna documentele directorului, sau în cazul în care în unitate nu există post de director adjunct, documentele vor fi semnate de către un membru al consiliului de administrație) și ștampila unității de învățământ în care cadrul didactic își desfășoară activitatea de bază. Informații suplimentare privind dosarul de înregistrare în grupul țintă al proiectului - expert local grup țintă Stan Simona Liliana, telefon mobil 0744 769 767. |
|
Apel selecție grup țintă - Program de formare “Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2.”
Referitor: Selecție cadre didactice din învățământul primar şi gimnazial din județul Caraș-Severin, în vederea participării la programul de formare profesională continuă “Resurse educaţionale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2.”, programul fiind acreditat de Casa Corpului Didactic Timiş în cadrul Proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi - CRED”
În cadrul Proiectului CRED, Casa Corpului Didactic Timiş, în calitate de partener pentru Regiunea VEST, a acreditat programul de formare profesională continuă “Resurse educaţionale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2.” cu durata de 50 ore, blended-learning, acreditat prin O.M.E. nr. 3306/22.02.2022, având alocate 12 credite profesionale transferabile. Activităţile formative se oferă în format online, 24 ore online sincron şi 26 ore online asincron, respectând prevederile O.M.E. nr. 4224/06.07.2022.
Programul de formare ”Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare evaluare. Formare nivel 2” are ca obiectiv principal dezvoltarea capacității cursanților, cadre didactice care predau în învățământul primar și gimnazial, de a utiliza modelul de proiectare curriculară centrat pe competențe, exersarea abilităților digitale pentru realizarea de resurse educaționale deschise/digitale (RED) și integrarea acestora în cadrul strategiei de predare-învățare-evaluare.
Activitatea de selecție a grupului țintă se va derula în conformitate cu prevederile Metodologiei de selecție și cu criteriile de selecție prevăzute în adresă, iar formarea cadrelor didactice va continua cu o nouă serie, seria 3, care se va derula în perioada 27 ianuarie – 7 aprilie 2023.
Înscrierea cadrelor didactice eligibile, conform criteriilor prevăzute în Anexa 2, se poate realiza optându-se pentru una dintre cele două variante:
1. Metoda de înscriere indirectă – selecția şi propunerea cadrelor didactice la nivelul unității de învățământ prin comisia pentru perfecționare și formare continuă / responsabilii comisiilor metodice, în concordanță cu criteriile de selecție din Anexa 2 la prezenta adresa. Validarea propunerilor comisiei pentru perfecționare şi formare continuă / responsabililor de comisii metodice se realizează de către directorul unității de învățământ prin adresă de validare.
Pentru selecția curentă a grupului țintă, vor avea prioritate cadrele didactice care predau în învățământul gimnazial, care dețin competențe digitale și care nu au participat la activitățile de formare din cadrul proiectului CRED.
DOSARUL DE ÎNSCRIERE conține, în ordine, următoarele documente:
- Anexele 1, 3, 5 și 8 în format original (cererea de înscriere, formularul de înregistrare a grupului țintă, acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal și declarația privind finalizarea programului de formare) atașate prezentului e-mail, datate în perioada 13 – 20 ianuarie 2023. Vă rugăm să aveți în vedere tipărirea integrală a documentului, cu antetul şi subsolul proiectului complet. Tipărirea incompletă a antetului sau subsolului aferent proiectului conduce la invalidarea documentului şi refacerea lui.
- copia cărții de identitate – din care să rezulte domiciliul stabil al candidatului şi reședința, după caz (copie, conformată cu originalul de către director)
- copia certificatului de naștere (copie, conformată cu originalul de către director)
- copia certificatului de căsătorie (dacă numele de pe cartea de identitate este diferit de numele înscris pe actele de studii; (copie, conformată cu originalul de către director)
- copie de pe actele de studii, fără suplimentul la diplomă, cate atestă specializarea necesară şi angajarea pe post în învățământul preuniversitar pentru disciplina predată în anul școlar 2022/2023 (diplomă de licență / diplomă de licență + diplomă de master / diplomă de licență + diplomă de master + doctorat, după caz) în vederea înregistrării corecte a ISCED. (copie, conformată cu originalul de către director)
- documente care dovedesc competențe digitale (orice document relevant va fi depus în copie, conformată cu originalul de către director)
- adeverință eliberată de unitatea de învățământ din care să rezulte: funcția didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut, funcție de conducere – (format original)
Toate formularele vor fi completate cu majuscule și diacritice.
Pentru completarea secțiunii A a anexei 8 privind formularul de înregistrare a grupului țintă vă rugăm să aveți în vedere faptul că rubricile: Data intrării în operațiune, respectiv Unitate teritorial administrativă NU SE COMPLETEAZĂ.
Toate documentele solicitate a fi depuse în copie vor purta mențiunea ”conform cu originalul”, precum și semnătura directorului și ștampila unității de învățământ în care cadrul didactic își desfășoară activitatea de bază.
Informații suplimentare privind dosarul de înregistrare în grupul țintă al proiectului - expert local grup țintă Stan Simona Liliana, telefon mobil 0744 769 767.
Referitor: Selecție cadre didactice din învățământul primar şi gimnazial din județul Caraș-Severin, în vederea participării la programul de formare profesională continuă “Resurse educaţionale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2.”, programul fiind acreditat de Casa Corpului Didactic Timiş în cadrul Proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi - CRED”
În cadrul Proiectului CRED, Casa Corpului Didactic Timiş, în calitate de partener pentru Regiunea VEST, a acreditat programul de formare profesională continuă “Resurse educaţionale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2.” cu durata de 50 ore, blended-learning, acreditat prin O.M.E. nr. 3306/22.02.2022, având alocate 12 credite profesionale transferabile. Activităţile formative se oferă în format online, 24 ore online sincron şi 26 ore online asincron, respectând prevederile O.M.E. nr. 4224/06.07.2022.
Programul de formare ”Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare evaluare. Formare nivel 2” are ca obiectiv principal dezvoltarea capacității cursanților, cadre didactice care predau în învățământul primar și gimnazial, de a utiliza modelul de proiectare curriculară centrat pe competențe, exersarea abilităților digitale pentru realizarea de resurse educaționale deschise/digitale (RED) și integrarea acestora în cadrul strategiei de predare-învățare-evaluare.
Activitatea de selecție a grupului țintă se va derula în conformitate cu prevederile Metodologiei de selecție și cu criteriile de selecție prevăzute în adresă, iar formarea cadrelor didactice va continua cu o nouă serie, seria 3, care se va derula în perioada 27 ianuarie – 7 aprilie 2023.
Înscrierea cadrelor didactice eligibile, conform criteriilor prevăzute în Anexa 2, se poate realiza optându-se pentru una dintre cele două variante:
1. Metoda de înscriere indirectă – selecția şi propunerea cadrelor didactice la nivelul unității de învățământ prin comisia pentru perfecționare și formare continuă / responsabilii comisiilor metodice, în concordanță cu criteriile de selecție din Anexa 2 la prezenta adresa. Validarea propunerilor comisiei pentru perfecționare şi formare continuă / responsabililor de comisii metodice se realizează de către directorul unității de învățământ prin adresă de validare.
- Metoda de înscriere directă prin accesarea formularului online dedicat - cadrele didactice se vor înscrie individual la formare completând datele solicitate în formular prin accesarea link- ului https://forms.gle/K8ww1nNywfeXffL76
Pentru selecția curentă a grupului țintă, vor avea prioritate cadrele didactice care predau în învățământul gimnazial, care dețin competențe digitale și care nu au participat la activitățile de formare din cadrul proiectului CRED.
DOSARUL DE ÎNSCRIERE conține, în ordine, următoarele documente:
- Anexele 1, 3, 5 și 8 în format original (cererea de înscriere, formularul de înregistrare a grupului țintă, acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal și declarația privind finalizarea programului de formare) atașate prezentului e-mail, datate în perioada 13 – 20 ianuarie 2023. Vă rugăm să aveți în vedere tipărirea integrală a documentului, cu antetul şi subsolul proiectului complet. Tipărirea incompletă a antetului sau subsolului aferent proiectului conduce la invalidarea documentului şi refacerea lui.
- copia cărții de identitate – din care să rezulte domiciliul stabil al candidatului şi reședința, după caz (copie, conformată cu originalul de către director)
- copia certificatului de naștere (copie, conformată cu originalul de către director)
- copia certificatului de căsătorie (dacă numele de pe cartea de identitate este diferit de numele înscris pe actele de studii; (copie, conformată cu originalul de către director)
- copie de pe actele de studii, fără suplimentul la diplomă, cate atestă specializarea necesară şi angajarea pe post în învățământul preuniversitar pentru disciplina predată în anul școlar 2022/2023 (diplomă de licență / diplomă de licență + diplomă de master / diplomă de licență + diplomă de master + doctorat, după caz) în vederea înregistrării corecte a ISCED. (copie, conformată cu originalul de către director)
- documente care dovedesc competențe digitale (orice document relevant va fi depus în copie, conformată cu originalul de către director)
- adeverință eliberată de unitatea de învățământ din care să rezulte: funcția didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut, funcție de conducere – (format original)
Toate formularele vor fi completate cu majuscule și diacritice.
Pentru completarea secțiunii A a anexei 8 privind formularul de înregistrare a grupului țintă vă rugăm să aveți în vedere faptul că rubricile: Data intrării în operațiune, respectiv Unitate teritorial administrativă NU SE COMPLETEAZĂ.
Toate documentele solicitate a fi depuse în copie vor purta mențiunea ”conform cu originalul”, precum și semnătura directorului și ștampila unității de învățământ în care cadrul didactic își desfășoară activitatea de bază.
Informații suplimentare privind dosarul de înregistrare în grupul țintă al proiectului - expert local grup țintă Stan Simona Liliana, telefon mobil 0744 769 767.
Activitatea de selecție a grupului țintă se va derula în conformitate cu prevederile Metodologiei de selecție și cu criteriile de selecție prevăzute în Anexa 2 a acestei adrese, iar formarea cadrelor didactice va continua cu o nouă serie care se va derula în perioada 7 octombrie - 23 decembrie 2022
Apel selecție cadre didactice din învățământul gimnazial în vederea participării la formare în cadrul programului CRED. Disciplinele pentru care se face apelul de selecție sunt menționate în fișierul pdf alăturat.
INFORMARE ACTIVITĂȚI PROIECT „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți”- CRED, Cod SMIS 2014+: 118327, cofinanțat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020
Avand in vedere etapa de selecţie din luna aprilie 2022 a cadrelor didactice din învăţământul gimnazial din judeţul Caraş-Severin, în vederea participării la cursul de formare profesională continuă “CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II – învăţământ gimnazial”, acreditat de Casa Corpului Didactic Timiş în cadrul Proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi - CRED”, al carui beneficiar este Ministerul Educatiei si Cercetarii, vă punem la dispoziție următoarele documente:
În cadrul Proiectului CRED, Casa Corpului Didactic Timiş, în calitate de partener pentru Regiunea VEST, a acreditat programul de formare profesională continuă “Resurse educaţionale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2.” cu durata de 50 ore, blended-learning, acreditat prin O.M.E. nr. 3306/22.02.2022, având alocate 12 credite profesionale transferabile. Activităţile formative se oferă în format online, 24 ore online sincron şi 26 ore online asincron, respectând prevederile O.M.E. nr. 5138/27.08.2021.
Apel selectie grupa tinta Seria 10 si Seria 11 Gimnaziu
Informare privind desfășurarea activităților în cadrul proiectului CRED pentru lunile mai, iunie, iulie 2021 |
|
Apel selecție Work shop CRED
Materialul cuprinzând informarea asupra activităților proiectului CRED derulate în luna aprilie 2021
Atelierele CRED – Bune practici în educație
Selecție cadre didactice din învățământul primar și gimnazial. în vederea participării la cursul de formare profesională continuă "CRED - Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II - învățământ primar" și "CRED - Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II - învățământ gimnazial", acreditat de Casele Corpului Didactic din județele Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Olt, Teleorman, Timiș și municipiul București, în cadrul proiectului "Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți - CRED".
Avand in vedere etapa de selecţie a cadrelor didactice din învăţământul gimnazial din judeţul Caraş-Severin în luna martie 2021, în vederea participării la cursul de formare profesională continuă “CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II – învăţământ gimnazial”, acreditat de Casa Corpului Didactic Timiş în cadrul Proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi - CRED”, al cărui beneficiar este Ministerul Educatiei si Cercetarii. Publicăm apelul de selecție alăturat.
”O echipă nu înseamnă nici 11 viori, nici 11 piane. O echipă este o orchestră”.
Alfredo di Stefano, unul din cei mai mari fotbaliști ai tuturor timpurilor Stimați colegi din marea Comunitate CRED, Așa cum există un timp al acțiunii și al faptelor, așa există și un timp al recunoștinței și al mulțumirilor pentru munca și eforturile depuse. Azi este un astfel de moment, cel în care, în numele întregii echipe de management, vă spun un mare și sincer ”Mulțumesc!”. Pentru profesionalismul de care ați dat dovadă. Pentru dăruire. Pentru eforturile, adeseori imense, pe care le-ați depus. Pentru motivația pe care ați știut să le-o transmiteți (și) celor din comunitățile din care faceți fiecare parte. Pentru atitudinea pozitivă, de luptători, pe care ați avut-o în tot acest an al incertitudinilor și al provocărilor. Pentru că, atunci când conjunctura a cerut fapte, ați livrat (și am livrat cu toții, împreună) fapte. Pentru capacitatea și viteza de reacție. Pentru mobilizare. Pentru concretul, realul din acțiunile voastre. Toate cu rezultate imediate, vizibile, pentru toți cei pe care i-ați atins prin acțiunile voastre și, implicit, pentru întregul sistem de învățământ (nivelurile primar și gimnazial) românesc. Pentru coordonare, colaborare, comunicare, cooperare. Pentru echipa ce sunteți și ce suntem. Pentru munca și dăruirea fiecăruia dintre voi. Pentru viziune, dar și pentru soluțiile găsite și transpunerea lor imediată în realitate, atunci câne era nevoie, mai mult ca oricând, de acest lucru. Pentru hotărâre, dârjenie, perseverență. Pentru flexibilitate și capacitate de adaptare. Pentru timpul dăruit, atunci când fiecare dintre noi avea nevoie să se dedice și nevoilor sale personale, de adaptare la noua situație, de gestionare a acestei cu totul noi realități. Un mare ”Mulțumesc!” pleacă înspre voi toți: Experții CRED (e-learning, Curriculum, elaborare Resurse Educaționale Deschise ...), Formatorii CRED, Cursanții CRED, Alumni CRED, Coordonatorii de activități, Coordonatorii Partenerilor CRED, toți oamenii CRED, toți profesioniștii CRED. Da, mulțumesc pentru orchestra ce sunteți, pe care o alcătuiți, și care a demonstrat, în acest an mai mult decât oricând, că ... ... #împreună putem face diferența ... #împreună puterea noastră este nemăsurată ... #împreună am dovedit și dovedim tuturor că există, într-adevăr, o aritmetică a sinergiei. Am trecut în revistă - în articolul ”CRED – despre puterea nemăsurată a lui #împreună și despre aritmetica sinergiei” : https://www.educred.ro/stiri/proiectul-cred-despre-puterea-nemasurata-a-lui-impreuna-si-despre-aritmetica-sinergiei/ - tot ceea ce noi, marea Comunitate CRED, am realizat în acest an al provocărilor nemaiîntâlnite, al incertitudinii și al neprevăzutului. Vă invit, Stimați Colegi, să îl citiți, deoarece în fiecare literă, fiecare cuvânt, fiecare rând ... suntem noi, marea Comunitate CRED, cu puterea și energia ei, dar, mai ales, suntem fiecare dintre noi, cu unicitatea, munca, dăruirea, talentul și creativitatea sa. Cu cele mai calde gânduri și cu tot respectul, vă spun ”Pe curând!”, Stimați Colegi din marea Comunitate CRED. Merima Carmen PETROVICI Managerul Proiectului ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED Avand in vedere etapa de selecţie in luna ianuarie 2021 a cadrelor didactice din învăţământul gimnazial din judeţul Caraş-Severin, în vederea participării la cursul de formare profesională continuă “CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II – învăţământ gimnazial”, acreditat de Casa Corpului Didactic Timiş în cadrul Proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi - CRED”, al carui beneficiar este Ministerul Educatiei si Cercetarii, va rugam sa avizati favorabil postarea apelului de selectie pe site-ul institutiei Dvs. si, totodata, sa ne transmiteti link-ul activ la care se pot accesa direct informatiile postate.
Cu stima, Expert local grup tinta CS Proiect CRED Documente aferente înscrierii cadrelor didactice din învățământul gimnazial la cursul de formare din cadrul Proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți - CRED”, al cărui beneficiar este Ministerul Educației și Cercetării.
|
|